Sunday 21 April 2013

SEJADAH WANGIAN ROS TURKI

Assalamualaikum semua....hari ni saya nak memperkenalkan sejadah wangian ros turki..hehe, sebab itulah saya namakan blog ini 
telekungsejadahwangi.blogspot.com kerana fokus utama saya ialah telekung solat dan SEJADAH WANGI..
sebenarnya tidak ramai yang mengetahui tentang sejadah wangi ini..saya pun baru tahu dalam tahun ni, itupun setelah mencari -cari produk apa yang sesuai untuk dipasarkan..sejadah ini diimport khas dari Turki. Anda nak tahu apa keistimewaan sejadah ini? Sejadah ini mempunyai keharuman ros kerana diwangikan dengan 90% pati ros asli dan hanya ditambahkan dengan 10% air..anda dapat menghidu bau wanginya walaupun sejadah ini berbungkus di dalam plastik lagi...Bayangkan kalau sejadah dikeluarkan daripada plastik, tentu bertambah harum baunya....Dibawah ni saya tunjukkan contoh koleksi sejadah yang telah terjual setakat ini..


Sejadah di atas nipis, ringan serta mudah dibawa ke mana-mana,..sejadah ini dijual dengan harga RM38 (tidak termasuk postage)

Tapi sekarang stok sejadah ini hanya tinggal sedikit je....Saya akan restock semula sejadah ni tidak lama lagi..sejadah wangi ni dari turki, jadi penghantarannya mengambil masa 2-3 minggu..nantikan kemunculan sejadah wangi dengan pelbagai corak yang menarik..jika anda mahukan sejadah wangi yang lebih tebal pun ada, tunggu.....

Dibawah ni saya tunjukkan stok sejadah yang masih ada , jika berminat boleh sms saya 013-2657277  ( siti)  / email kan kepada amane_siti@yahoo.com 
/ pm inbox fanpage saya https://www.facebook.com/GaleriTelekungSolatDanSejadahWangi?ref=hl


Warna = oren keemasan (1)



Warna: oren keemasan (2)

Warna = hijau

ok, next entry saya akan bagitahu pula tips penjagaan sejadah wangian ros ini supaya keharumannya tahan lebih lama....wassalam


No comments:

Post a Comment