Saturday 20 April 2013

CONTOH TELEKUNG WARNA

Assalamualaikum semua...ini contoh telekung warna customer yang sudah siap...anda boleh memilih warna selain daripada warna telekung yang ditunjukkan ini berpandukan pilihan warna yang diberikan..

~ saya tunjukkan telekung warna kain koshibo dulu..kain koshibo ni seperti kain yang digunakan untuk buat baju melayu lelaki @ kain untuk tudung labuh wanita..











jika anda meminati warna lain, boleh rujuk kepada pilihan warna di bawah ni.


~jika diperhatikan, telekung warna ni dihiasi dengan renda yang cantik sekali..InsyaAllah anda akan berpuas hati dengan telekung warna ni

~ dibawah ni saya tunjukkan pula contoh telekung warna kain satin..kain satin ni jenis kain berkilat




~jika anda mahukan warna lain untuk kain satin pun boleh, hanya rujuk kepada pilihan warna yang diberikan..


~jika ada sebarang pertanyaan jangan segan-segan emailkan kepada saya amane_siti@yahoo.com  / sms (013-2657277) / atau pm inbox fanpage saya https://www.facebook.com/GaleriTelekungSolatDanSejadahWangi?ref=hl
~ InsyaAllah saya akan membalasnya..

~ harga telekung warna ni RM120 (koshibo) dan RM130 (satin)- harga termasuk postage ke sem.M'sia
~tetapi untuk sabah/sarawak harga berlainan sikit kerana kos postage bertambah, RM140 (koshibo) dan RM150 (satin)

No comments:

Post a Comment